Hieronder vind je een overzicht van antwoorden op veelgestelde vragen van andere Shoppagina klanten. Ze staan gesorteerd op onderwerp zodat je snel het gewenste antwoord kan vinden. Ook kun je gebruik maken van de zoekmachine voor het antwoord op jouw vraag. Staat het antwoord er niet bij? Neem dan contact op met onze support via info@shoppagina.nl of bel ons tijdens kantooruren (Ma-Vrij: 9-17 uur) op 085 8085434.
Welkom bij Shoppagina! Waarschijnlijk ben je als je hier begint met lezen net begonnen met onze software en komt er heel veel tegelijk op je af. Dit ...
1) Het ontwerp van je webshop (kleuren, lettertypes, carrousel en logo aanpassen) Het startpunt voor het aanpassen van het ontwerp van je webshop...
In deze handleiding gaan we je precies uitleggen hoe je het logo op je webshop kan instellen! Nog geen logo? Vind hier 5 websites...
In deze handleiding gaan we je uitleggen hoe je de carrousel (grote afbeeldingen/banners onder het hoofdmenu) aanpast. TIP : met deze handlei...
Het is mogelijk om bijvoorbeeld extra teksten of afbeeldingen op je webshop te plaatsen. Denk bijvoorbeeld aan een tekst op de homepage of een module...
In deze korte handleiding leggen we je precies uit hoe je tekst, afbeeldingen en producten weergave op een pagina kan toevoegen of wijzigen. Zo...
Producten en categorien zijn te vinden onder het menuitem Webshop : -- Het productoverzicht Producten kun je linksboven filteren op c...
De betaalmethodes en Verzendmethodes kun je vinden onder het kopje "Webshop": -- Betaalmethodes De ruim 13 beschikbare betaalmethodes kun...
Veel van de relevante instellingen voor je webshop zijn in n menu gentegreerd: het menu Instellingen . Dit is de onderste van de dashboardopties en z...
Alle bestellingen kun je inzien onder het kopje Webshop : -- Het bestellingen overzicht Bestellingen kun je met de opties bovenaan de pa...
Voor een optimale weergave van je logo dien je een afbeelding ten grootte van 280 pixels (breed) X 100 pixels (hoog) toe te vo...
In de teksteditor krijg je de mogelijkheid om afbeeldingen en linkjes (hyperlinks) te plaatsen. Dit is handig voor bijvoorbeeld aanklikbare social med...
Op verschillende plekken, zoals in de achtergrond van de webshop, kan je in plaats van een kleur ook een afbeelding toevoegen. Klik op de knop met de ...
In de teksteditor krijg je de mogelijkheid om zowel achter tekst als een afbeelding een hyperlink te plaatsen. Bij het plaatsen van een hy...
In onderstaande afbeelding kun je zien waar je de onderdelen van de productpagina, zoals de lettertypen en de kleur van de bestelknop, kunt aanpasse...
Bij zowel pakket Extra als pakket Geavanceerd zit standaard in de ontwerpmodule een CSS-editor opgenomen, waarmee opmaakregels kunnen worden ...
Je kunt met behulp van een hyperlink een pdf-bestand plaatsen. In de tekst-editor kan je 'achter' een link naar een pdf-bestand of een ander type (bij...
Wanneer je moeite hebt met het bewerken van afbeeldingen betekent dit niet dat je geen gebruik kunt maken van de carrousel. Je kan ervoor kiezen om ee...
De favicon is een klein vierkant plaatje dat naast de titel van je webshop in het tabblad van de browser wordt getoond. Via de website w...
Video's zijn een goede aanvulling op omschrijvingen in je webshop en kunnen een nog duidelijker beeld geven van je productaanbod.Voor het toevoegen...
Via Carrousel > Algemeen kan je de hoogte van het carrousel instellen. Deze hoogte kan je helemaal zelf bepalen en om de carrousel te verwijdere...
Als je een logo met een transparante achtergrond wilt plaatsen, dan kun je hiervoor alleen een .gif- of een .pngbestand gebruiken. Het werkt niet met ...
Je kunt voor allerlei opties in de webshop verschillende lettertypes hanteren. Dit werkt altijd op dezelfde manier. Klik in het veld op het letterty...
Op verschillende plekken kunnen kleuren worden aangepast. Bijvoorbeeld de achtergrond van de webshop of kleur van het hoofdmenu. Dit kan altijd op ...
In onderstaande afbeelding kun je zien waar je welk onderdeel kunt aanpassen. Via het ontwerpmenu kun je alleen het uiterlijk van het onderdeel aanp...
In onderstaande afbeelding kan je zien waar je welk onderdeel kunt aanpassen. Houd er rekening mee dat je via het ontwerpmenu alleen het uiterlijk v...
In het blogartikel 3 tips voor een mooi ontwerp van je webshop besteden we aandacht aan het vinden van passende kleuren voor jou...
Bij oplevering van je webshop staan er standaard op de homepage drie plaatjes. Deze kan je uiteraard verwijderen of vervangen. Je vind deze afbeelding...
In de onderstaande afbeelding kan je zien waar de onderdelen van het productblokje en het categoriemenu kunt aanpassen: ...
Let op: de productlinten zullen maandag 17 december 2018 worden toegevoegd aan de functionaliteiten van je webshop. We hebben dit artikel ter aankond...
Wanneer je een schermvullende slide wilt plaatsen, zul je hiervoor in de slide de afbeelding onder de 'Achtergrond' moeten plaatsen.Vervolgens klik je...
Om het ontwerp van de webshop aan te passen klik je op Ontwerp aanpassen in het hoofdmenu aan de linkerkant. Dit menu-item vouwt open en er versc...
Standaard wordt de webshop opgeleverd in de Responsive standaard-template. Vind je deze niet mooi dan kun je onder Ontwerp aanpassen > Templates ...
Het kruimelpad kan in- of uitgeschakeld via Ontwerp aanpassen > Bewerk h uidig ontwerp > Bovenkant > Kruimelpad ....
Om inzicht te krijgen welke verkopen in je webshop via Facebook zijn binnengekomen, kun je gebruikmaken van Facebook conversietracking. De Facebook pi...
Met ingang van 25 mei 2018 wordt de Algemene Verordening Gegevensbescherming (kortweg AVG) van kracht. Deze wetgeving is voor alle ondernemers, van gr...
Wil je een webshop waar alleen zakelijke klanten je prijzen kunnen zien en pas na aanmelden kunnen bestellen? Dan kun je gebruik maken van de B2B-modu...
Om een nieuw btw-tarief toe te passen zijn er drie stappen nodig: 1. Ga in het dashboard naar Instellingen > Webshop, dan het tabblad Btw. ...
Je klanten kunnen producten vinden in de verschillende categorien en subcategorien in jouw webshop. Tevens kunnen ze gebruikmaken van de zoekfunctie. ...
Spam op je (contact)formulier is makkelijk te voorkomen door Google reCAPTCHA te activeren. Hiervoor dien je een API code bij Google aan te vragen en ...
De tracking-code van Google Tag Manager of andere aanbieders kun je terugplaatsen onder Externe koppelingen> Conversie en affiliate marketing&g...
Met HTML Snippets kun je eenvoudig een stukje HTML-code, javascript, tekst of afbeeldingen op meerdere paginas plaatsen. Het voordeel is dat je de sni...
Wanneer je gebruik maakt van voorraadbeheer en je klant de melding Ai! Iemand was je net voor... Het laatste examplaar is net uitverkocht ...
Bij oplevering van je webshop staan er standaard op de homepage de kopjes 'Over ons' 'Beoordelingen' 'Service' en 'Contact'. Deze kan je uiteraa...
Het is natuurlijk belangrijk dat de boekhouding van je webshop op orde is. Je voorkomt daarmee problemen en houdt inzicht in de financile positie van...
Om een kortingscode enkel van toepassing te laten zijn op n of meerdere producten kun je de onderstaande stappen doorlopen: 1) Voeg een kortingscod...
Wanneer je je webshop in meer dan n taal wilt aanbieden heb je voor iedere taal een aparte webshop (en daarmee een apart abonnement) nodig. Meerdere t...
Als je kiest voor Pakket Extra of Geavanceerd dan kun je gebruikmaken van de functie 'Voorraadbeheer'. Per product kun je een voorraadstand invoeren ...
Een pop-up melding is erg handig wanneer je bijvoorbeeld tijdelijk een langere levertijd hebt, bijvoorbeeld tijdens je vakantie. Dit wil je natuurlijk...
Onder Instellingen > Webshop > E-mail > E-mail bijlagen kun je een bestand uploaden dat standaard met iedere bestelbevestiging word...
Je kunt de Algemene voorwaarden invoeren onder Instellingen > Webshop > Algemeen > Algemene Voorwaarden . Na het opvoeren van de voorwaarden...
Hiervoor ga je naar het tabblad BTW onder Instellingen > Webshop . Vervolgens kies je onder de Ingeschakeld voor Ja om de btw-berekening in ...
Om een Blog pagina op je webshop terug te brengen dien je een nieuwe pagina aan te maken via Pagina's beheren > Pagina overzicht > Pagina toevo...
Soms besluit een klant om de bestelling niet direct af te rekenen of wordt de klant bijvoorbeeld voor iets weggeroepen waardoor hij de bes...
Hiervoor kan je het mailadres onder Instellingen > Webshop > E-mail > Webshop beheerder wijzigen. Deze instellin...
Je kunt het voorloop factuurnummer wijzigen onder Instellingen > Factuur , geef onder Voorloop factuurnummer het gewenste nummer ...
Als je hebt gekozen voor Pakket Extra of Geavanceerd heb je de beschikking over de functie Voorraadbeheer . Je kunt dan per product en/of uitvoering ...
Als je voorraadbeheer onder Instellingen > Webshop > Voorraadbeheer hebt ingeschakeld, dan heb je mogelijkheid om op productniveau d...
Als je twee webshops met hetzelfde assortiment hebt, bijvoorbeeld een Nederlandse en een Engelse, is het natuurlijk van groot belang dat de voorrad...
Ook als bedrijf kun je op Marktplaats adverteren. Dit is een goede manier om je producten onder de aandacht te brengen. Het is echter veel werk om ...
Onder Instellingen > Webshop> Factuur tref je een Voorbeeldfactuur . Hier kan je met behulp van de editor rechtsboven je logo en adresge...
Hiervoor zijn meerdere opties mogelijk: 1. Schakel de social sidebar in op je webshop. Deze sidebar kan op iedere pagina worden teruggebracht en...
In het geval dat je aan buitenlandse zakelijke klanten levert kun je onder Instellingen > Webshop > BTW de optie `Btw verleggen`activeren. D...
Wanneer je een bestelling hebt ontvangen kan je ervoor kiezen om de klant automatisch een factuur te sturen. Je kunt het aanmaken van facturen insc...
Onder E-mail templates vind je de verschillende berichten die automatisch door de webshop worden verzonden, zoals de verschillende bestelbevestigin...
Je kunt onder Instellingen > Webshop > BTW ervoor kiezen om de productprijs in je webshop inclusief btw of exclusief btw te tonen. Het is ...
Wanneer je veel subcategorien hebt aangemaakt kan het wenselijk zijn om de subcategorien te verbergen in het categoriemenu. Plaats hiervoor de opti...
Standaard worden de verzendkosten in de webshop op grond van het gewicht van een bestelling berekend. Andere opties hiervoor kunnen zijn: ...
Wil je verschillende btw-tarieven gebruiken? Dan kun je deze onder Instellingen > Webshop > BTW instellen, tevens kun je hier aa...
In de webshop software kan er gebruik worden gemaakt van de volgende munteenheden: Euro, Amerikaanse dollar, Britse pond, Antilliaanse gulden, Hongaar...
In veel gevallen is het handig om een overzicht van je productaanbod te exporteren, denk bijvoorbeeld aan het controleren van de voorraadstand. Een al...
Hiervoor ga je naar Formulieren > Contact > Klik op het potlood (rechts) > E-mail beheerder en plaats je onder E-mailadres het ge...
Onder Instellingen > Webshop > Bestellingen vind je hiervoor de optie Retouradres verzendlabel ....
In je webshop zijn 2 typen externe koppelingen beschikbaar. Dit zijn ProductFeed- en Aftersale koppelingen. Om je producten te publiceren naar een ext...
Is je webshop nog niet klaar voor het grote publiek? Je kunt je webshop tijdelijk afschermen door onder Werk in uitvoering de optie &...
Het kan zijn dat je bij de producten die je verkoopt een extra optie wilt instellen. Denk hierbij aan een maat- of kleurkeus zoals in het voorbeeld hi...
Wanneer je klant de keuzelijst op de productpagina aanklikt zullen de uitverkochte uitvoeringen in het dropdownmenu de term Uitverkocht achter hun n...
Als je voorraadbeheer onder Instellingen > Webshop > Voorraadbeheer hebt ingeschakeld, dan heb je mogelijkheid om op productniveau d...
In het productoverzicht ( Webshop>Producten ) kunt je meerdere producten tegelijk bewerken. Zo kun je eenvoudig meerdere producten in n keer public...
Het rechtstreeks kopiren van een product is helaas niet mogelijk maar veel producten in je webshop zullen waarschijnlijk veel dezelfde instellingen he...
Als je voorraadbeheer onder Instellingen > Webshop > Voorraadbeheer hebt ingeschakeld, dan heb je mogelijkheid om op productniveau d...
De vuistregel voor het uploaden van productfoto's is niet te groot, niet te klein. Grotere foto's worden automatisch verkleind, maar teveel zeer grote...
JPG-afbeeldingen maken gebruik van zogenaamde EXIF-data. Dit is een onderdeel van je afbeelding waar gegevens instaan zoals datum en tijd van opname, ...
Om de volgorde van de producten in een categorie te bepalen kan je deze handmatig naar eigen wens sorteren. Dit kan door onder Webshop de pagina Ca...
De bedragen van de iDEAL-transacties worden verzameld door jouw betaalprovider (bijvoorbeeld Sisow of Mollie). In je profiel bij deze aanbieders kun j...
Onder Webshop heb je de menu optie Betaalmethodes, hier staan alle mogelijke betaalmethodes in die je voor de webshop kan gebruiken. Mollie, Sisow, Og...
Om iDEAL aan te kunnen bieden zal je een account moeten aanmaken bij een betaalprovider waarmee wij een koppeling hebben. Je webshop bij Shoppagina i...
Als je eenmaal een account bij Mollie aangemaakt hebt dien je dit in te schakelen in je webshop. Hiervoor ga je naar Webshop > Betaalmethodes &n...
Als je eenmaal een account bij Sisow hebt aangemaakt dien je dit in te schakelen in je webshop. Hiervoor ga je naar Webshop > Betaalmethodes en...
Als je eenmaal een abonnement bij ING hebt dien je dit in te schakelen in je webshop. Hiervoor ga je naar Webshop > Betaalmethodes e...
Als je eenmaal een abonnement bij Aferpay afgesloten hebt dien je dit in te schakelen in je webshop. Hiervoor ga je naar Webshop > Betaalmethode...
Om betalingen via PayPal in je webshop te ontvangen heb je een zakelijk PayPal-account nodig. Heb je deze in bezit? Dan kan je onze koppeling gebruike...
Als je een account bij Ogone aangemaakt hebt dien je dit in te schakelen in je webshop. Hiervoor ga je naar Webshop > Betaalmethodes &n...
Dit betekend dat de betaalmethodes in je Mollie account nog niet actief staan bij het webshop profiel. Hoe je dit moet instellen kan je lezen...
De melding "Lijst met banken kon niet worden opgehaald. Druk op F5 om het nogmaals te proberen." kan 2 oorzaken hebben. 1: De API codes zijn incor...
Je krijgt deze foutmelding als je Sisow account nog niet actief is om betalingen te kunnen ontvangen. Dit kan te maken hebben met bestanden die ...
Je krijgt deze foutmelding als je account bij Sisow afgesloten is voor nieuwe transacties. Dit kan te maken hebben met bestanden die nog aangeleverd ...
Soms wil het nog wel eens voorkomen dat je een product verkoopt wat duurder of juist goedkoper (brievenbuspakje) is om te verzenden. Je zou op bijvoor...
Dit kun je instellen bij je verzendmethodes. Hiervoor ga je in het dashboard naar het menu Webshop , dan Verzendmethodes . Klik op de verzendmethode...
Om gebruik te kunnen maken van zowel het aanbieden van "afhalen bij een servicepunt" en "verzenden naar huisadres" dien je 2 verschillende verzendmeth...
Om per land een ander tarief te hanteren voor verzending kun je meerdere verzendmethodes aanmaken en deze activeren op n of meerdere landen. Een verze...
Als je met PostNL of DHL je pakketten wilt versturen dan kan je als kleine ondernemer al gauw flink besparen op de standaard pakketkosten. Dit kun je ...
Activeren van MyParcel: Om MyParcel te gebruiken dien je een account te hebben, waarna je onder Externe koppelingen op het tandwieltje bij MyParce...
Activeren van SendCloud: Om Sendcloud te gebruiken dien je een account te hebben, die kan je hier direct aanmaken . Daarna kan je onder Extern...
Activeren van Shops United: Om Shops United te gebruiken dien je een account te hebben, waarna je onder Externe koppelingen op het tandwieltje bi...
Zodra je producten gaat verkopen in je webshop brengt dat bepaalde verplichtingen met zich mee. Zo kun je als particulier bij Sho...
Een iDEAL transactie is zeker. Zodra je de bevestiging van de Payment Service Provider (bijvoorbeeld Sisow of Mollie) hebt ontvangen dat de betaling b...
Om voor elke succesvolle bestelling standaard een factuur aan te laten maken kan je onder Instellingen > Webshop bij het tabje Facturen de...
Het kan natuurlijk voorkomen dat een klant een bestelling (of een deel ervan) terugstuurt. Om dit te verwerken zoek je de juiste bestelling erbij en k...
Je kan de status van een bestelling wijzigen door bij "nieuwe status", de gewenste status te selecteren en op te slaan. ...
Je kan een bestelling niet als "opgehaald" markeren, je dient de bestelling als "verzonden" te zetten. Hierdoor zal de bestelling ook verdwijnen uit d...
Dit kan via de knop E-mailadressen in je profiel op shoppagina.nl. Een mailbox bij Shoppagina is het eerste jaar van afname gratis en ko...
Alle gegevens die aangehaald worden in onderstaande stappen kun je inzien als je ingelogd bent op shoppagina.nl onder het tabje "Mijn e-m...
Op een iOS telefoon staat standaard een email app, hieronder zie je de benodigde stappen om hiermee te koppelen. Geef je de voorkeur aan een andere a...
BlueMail is te gebruiken op Android en iOS, download de app en volg de onderstaande handleiding om je email te koppelen. Alle gegevens die aangehaald ...
Je kunt je doorstuuradressen aanpassen via de knop E-mailadressen in je Shoppagina-profiel . Hou hierbij rekening met het maximum aantal adres...
De instellingen die je nodig hebt om Shoppaginamail in het mailprogramma van je keuze te kunnen gebruiken kun je vinden door in te loggen op je Shoppa...
Standaard krijg je wanneer je Shoppaginamail hebt aangeschaft een mailquotum van 1 Gb. Wij kunnen je op jouw verzoek een hoger quotum toekennen, hierv...
Dit kun je doen door ons te mailen op info@shoppagina.nl. Wij zeggen de mailbox dan voor je op. Let op: zorg er wel voor dat je e-mail die je wilt be...
Dit is lastig te zeggen, aangezien er ook bij je mailprovider van alles kan gebeuren. Soms komt het bij bijvoorbeeld Google of Microsoft voor dat ook ...
Dit is helaas niet mogelijk. Een doorstuuradres is feitelijk niet meer dan een doorverwijzing. Wil je ook vanaf je gekozen mailadres kunnen verzenden?...
Ontvang je zelf geen mailtjes (bijvoorbeeld de bestelbevestiging) of komen deze bijna altijd in de spamfolder en geven je klanten aan geen mailt...
SEO staat voor Search Engine Optimization ofwel zoekmachine optimalisatie. Je wilt met een webshop natuurlijk goed gevonden worden op termen waarop de...
De vindbaarheid van een webshop hangt af van vele factoren, elke website is bezig met SEO (zoekmachine optimalisatie). Op woorden met hoge concurentie...
SEO (zoekmachine optimalisatie) heeft te maken met vele elementen, Google waardeert je website op vele honderden punten. In dit vraagstuk gaan we in o...
De SEO-tool kun je tegenkomen bij de producten en pagina's waar je een focustrefwoord kan instellen. Je krijgt dan enkele aanbevelingen en/of verbete...
Met Google Analytics kan je o.a het aantal website bezoekers meten. Nog geen account? Maak deze dan hier aan. Om je website te kopp...
Dit artikel is op basis van de informatie uit de PDF die door de Autoriteit Persoonsgegevens uitgegeven is, deze kan je hier bekijken. ...
Met Google Webmasters kan je bewijzen dat je de eigenaar van een website bent. Nog geen account? maak deze dan hier aan . Nieuw met Googl...
Om je producten in Google Shopping te kunnen tonen moet je je Google Merchants-account koppelen met je Google AdWords-account. Dit doe je door in te l...
Wil je in Google Webmasters je sitemap (website url structuur) toe voegen? Dit is handig omdat Google dan alle links doorkrijgt die je website heeft, ...
Heb je een email ontvangen van Google waarin aangegeven wordt dat er indexering problemen met je webshop zijn? Bezoek dan via de link in deze ...
Om de producten in uw webshop te plaatsen voor verkoop op bol.com dient u te beschikken over een verkoopaccount . Is je account goedgekeurd en a...
Koppel uw webshop aan het systeem van Mailchimp! Zo wordt iedere bestelling, waarbij de klant aangeeft dat hij of zij graag de nieuwsbrief wil ontvang...
Zie voor een uitgebreide uitleg de PDF handleiding ....
Een compleet keurmerk inclusief klantbeoordeling tool? Kies dan voor WebwinkelKeur PLUS. Jouw klanten ontvangen dan (na een bestelling) automatisch ee...
Het aantal producten dat je in de webshop kunt plaatsen is afhankelijk van het pakket dat je hebt gekozen. In het gratis Probeerpakket kun je maximaal...
Omdat er alleen in Nederland en Vlaanderen al vele honderden dropshipleveranciers actief zijn en deze hun productfeeds allemaal anders inrichten is er...
Ja dit kan, let er wel op dat je aan alle wettelijke vereisten en de juiste BTW afdracht zorgt....
We can change the core language of both the online shop and the dashboard to English, so that you're able to fully use our software without needing to...
Je kunt je persoonlijke gegevens ten allen tijde zelf wijzigen via de knop Mijn gegevens in je Shoppagina-profiel. Indien je je rekeningnummer wijzigt...
Stuur ons even een mailtje op info@shoppagina.nl vanuit het 'oude' mailadres en vermeld hierin welk adres het vanaf nu moet worden. Dan passen wij het...
Een paar veelvoorkomende problemen zijn: De domeinnaam is bezet . Is het jouw domeinnaam, dan kun je een verhuiscode invoeren. Deze kun je opvragen ...
Het abonnementsgeld wordt iedere maand automatisch gencasseerd van je bankrekening. Mocht dit om welke reden dan ook niet mogelijk zijn, dan kun je on...
Dit kun je doen op rekeningnummer NL 42 RABO 0328 1475 83 ten name van MijnWinkel B.V.. Vergeet niet om hierbij je klantnummer en het factuurnummer te...
Neem contact met ons op via info@shoppagina.nl en omschrijf hierin wat er precies niet klopt. Vergeet niet om hierbij ook het factuurnummer te vermeld...
Het beste is hier om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen via info@shoppagina.nl. Leg in deze mail uit wat de situatie is en hoe je de betalin...
Je kunt je abonnement zelf upgraden naar een hogere abonnementsvorm via de knop Pas je pakket aan in je profiel op Shoppagina.nl. Wanneer je deze be...
Ook voor jou als jonge ondernemer willen wij een platform bieden waarmee je jouw producten op een makkelijke en overzichtelijke manier op de markt kun...
Sinds eind 2017 moet je hiervoor telefonisch contact opnemen met Google via telefoonnummer 0800-2500021 (Nederland) of 0800-58168 (Belgi). Een medewer...
Je hele factuurgeschiedenis is altijd in te zien via de knop Mijn facturen in je Shoppagina-profiel. Hier zijn de facturen ook te downloaden....
Je contract is altijd per maand op te zeggen. Bijvoorbeeld: Je wordt op 16 januari klant en zegt 21 oktober op. De opzegtermijn die wij hanteren is ee...
De knop om in te loggen op je Shoppagina-profiel vind je rechts bovenaan onze homepage, www.shoppagina.nl. De directe link naar deze pagina is https:/...
Je kunt je wachtwoord zowel voor het profiel als voor de webshop resetten met de link Wachtwoord vergeten. De gebruikersnaam is meestal het e-mailadre...
Je hebt hiervoor een geldig adres, telefoonnummer, e-mailadres en bankrekeningnummer nodig. Een inschrijving bij de Kamer van Koophandel en een zakeli...
Op onze homepage vind je een artikel waarin enkele belangrijke zaken worden uitgelicht die komen kijken bij het beginnen van een webshop. Je vindt dez...
Behalve de productlimieten (250 voor Basis, 1000 voor Extra en 5000 voor Geavanceerd) heb je bij het Basis-pakket maar beperkte mogelijkheden op het g...
Het probeerpakket geeft je de gelegenheid om dertig dagen kosteloos te snuffelen aan en te experimenteren met onze software. Je hebt hier alleen een g...
Als vuistregel gebruiken wij dat wanneer het wettelijk is toegestaan, dan staan wij het ook toe. Zaken als verdovende middelen of sterke drank zonder ...
Natuurlijk! Wel moet je deze aanmaken met een ander mailadres dan waarmee je je oorspronkelijke webshop hebt aangevraagd. Je extra webshop wordt aan o...
Wanneer je besluit om een extra webshop bij ons af te nemen omdat je bijvoorbeeld ook een andere taal wilt aanbieden, dan kunnen we de inhoud van je a...
Wanneer het duidelijk is dat het erg veel werk zal zijn om alles zelf te herstellen kunnen wij de back-up van de afgelopen nacht voor je terugzetten. ...
Ja, dat kan! Hoe hoger het abonnement wat je afneemt, hoe meer producten je in je webshop kwijt kunt. De productlimiet is 250 producten voor Basis, 10...
Het verwijderen van de footerlink is een betaalde uitbreiding die je kunt aanschaffen via het menu Uitbreidingen in het dashboard van je webshop. De k...
Dit kunnen wij voor je doen. Stuur ons een e-mail op info@shoppagina.nl vanaf het mailadres waar je momenteel onze facturen op ontvangt en we maken he...
Opzeggingen kunnen we alleen per e-mail in behandeling nemen. Stuur ons je verzoek op info@shoppagina.nl, vanaf het e-mailadres waar je op dit moment ...
Om je opzegging in te trekken kun je ons een e-mail sturen op info@shoppagina.nl. Dit kun je het beste doen vanaf het e-mailadres waarmee je oorspronk...
Opzeggingen kunnen we alleen per e-mail in behandeling nemen. Stuur ons je verzoek op info@shoppagina.nl vanaf het e-mailadres waar je op dit moment o...
Je kunt enkel een goed opgeslagen CSV feed importeren in onze software, volg hiervoor de onderstaande handleidingen. Microsoft Office Excel 2016: ...
Let op: de CSV-importmodule is alleen beschikbaar binnen het pakket Geavanceerd. Heb je gekozen voor het Basis of Extra pakket dan kun je eenvoudig...
Met behulp van een .csv-bestand kun je meerdere producten in n keer in de shop importeren. Dit is vooral handig als je een grote webshop hebt en die g...
De beschikbare XML-feeds kun je vinden in je webshop via Instellingen > Webshop , dan het tabblad Productfeeds . Hier vind je ook een aantal kant...
Let op: op het instellen en bijwerken van DNS-records kunnen we geen support leveren, simpelweg omdat wij niet bij de instellingen van...
Bij je betaalde Shoppagina-abonnement zit een domeinnaam inbegrepen. De registratie hiervan is onderdeel van het aanvraagproces. Je zult meteen zien o...
Allereerst heb je de verhuiscode van je domeinnaam nodig. Deze kun je opvragen bij je huidige hostingprovider. Bij het doorlopen van je aanvraag bij S...
Het kan natuurlijk voorkomen dat je al een domeinnaam in beheer hebt en deze niet wilt verhuizen, ook dan kan je een webshop beginnen bij ons. Let we...
Ja, hiervoor kunnen wij je een verhuiscode verstrekken. Stuur ons hiervoor een e-mail vanaf het adres waarop je momenteel onze facturen ontvangt, dan ...
Dit kun je doen via de knop Mijn domeinnamen in je Shoppagina-profiel. Direct beschikbaar zijn domeinen met de extensies .nl, .be, .eu, .com, .net, .o...
Stuur ons even een e-mail op info@shoppagina.nl en geef hierin aan welke twee domeinnamen je wilt omruilen. Dan maken wij het voor je in orde. Wel kan...
Dit kun je heel eenvoudig zelf doen via de knop Mijn domeinnamen in je Shoppagina-profiel. Per domeinnaam kun je hier kiezen of je deze wil verwijdere...
Dit betekent waarschijnlijk dat je dezelfde domeinnaamprovider hebt als wij (TransIP) n dat je domeinnaam in het verleden via ons is aangevraagd. Stuu...
De beheerder van de .org-extensie, de Amerikaanse organisatie ICANN, stuurt na je aanvraag een mail met een link die je moet aanklikken om je aanvraag...
De beheerder van de .com-extensie, de Amerikaanse organisatie ICANN, stuurt na je aanvraag een mail met een link die je moet aanklikken om je aanvraag...
De beheerder van de .net-extensie, de Amerikaanse organisatie ICANN, stuurt na je aanvraag een mail met een link die je moet aanklikken om je aanvraag...
Wij vinden het belangrijk dat leerlingen op een verantwoorde en leerzame wijze kennis kunnen maken met het ondernemerschap en het opzetten en runnen v...
Als leerling is je docent het eerste aanspreekpunt in het geval dat je vragen hebt over je webshop. Hij of zij zal je bijna altijd op weg kunnen helpe...