Menu

Het lukt me niet om me te registreren bij Shoppagina. Wat kan ik doen?

Een paar veelvoorkomende problemen zijn:

De domeinnaam is bezet. Is het jouw domeinnaam, dan kun je een verhuiscode invoeren. Deze kun je opvragen bij je huidige provider. Is het de bedoeling dat je domeinnaam bij deze provider blijft? Vul dan “nietverhuizen” in.

Het btw-nummer kan niet worden geverifieerd. Controleer of je deze goed hebt ingevuld. Verder komt het heel soms voor dat het verificatiesysteem van de Europese Unie waar wij mee gekoppeld zijn niet goed werkt. Probeer het in dit geval later nog een keer.

De validatiemail komt niet binnen. Het kan gebeuren dat deze tussen je ongewenste e-mail terecht komt. Staat hij ook hier niet? Dan kan het zijn dat er een typfoutje in je e-mailadres zit. Neem contact met ons op via support@shoppagina.nl, dan kunnen wij de eventuele fout corrigeren en de validatiemail opnieuw versturen.

Er zit een spel- of typefout in de domeinnaam. Domeinnamen worden meteen geregistreerd als het aanvraagproces is doorlopen. Om dit te corrigeren kun je het beste de juiste domeinnaam aanvragen via de knop Mijn domeinnamen in je Shoppagina-profiel en ons vervolgens mailen op support@shoppagina.nl met een verzoek om de beide domeinnamen om te ruilen.
Terug

Klanten geven ons een 9,1!

Beoordeling Shoppagina ster 1 Beoordeling Shoppagina ster 2 Beoordeling Shoppagina ster 3 Beoordeling Shoppagina ster 4 Beoordeling Shoppagina halve ster
Gebaseerd op 557 reviews