Menu

Ik ga stoppen met mijn webshop. Hoe kan ik opzeggen?

Opzeggingen kunnen we alleen per e-mail in behandeling nemen. Stuur ons je verzoek op support@shoppagina.nl vanaf het e-mailadres waar je op dit moment onze facturen op ontvangt en vermeld duidelijk om welke webshop het gaat. Zo kunnen we meteen verifiëren dat jij de eigenaar bent. Vermeld bij voorkeur ook je reden van opzegging en eventuele feedback die je voor ons hebt, zodat we dit kunnen meenemen voor toekomstige verbeteringen aan ons platform.

Voor betaalde pakketten hanteren we een opzegtermijn van 1 maand: een abonnement dat in een lopende maand wordt opgezegd zal aan het eind van de daaropvolgende maand daadwerkelijk worden beëindigd. Samen met je abonnement worden ook je domeinnamen opgezegd. Wil je deze behouden, vraag ons in je opzegverzoek dan ook om de verhuiscodes zodat je deze kunt onderbrengen bij een andere provider.

Let op: wij accepteren geen opzegverzoeken via de telefoon, chat, het contactformulier of onze social media-kanalen, omdat we zo niet kunnen verifiëren of de juiste persoon deze indient. Zorg er ook voor dat je het juiste mailadres gebruikt!
Terug

Klanten geven ons een 9,1!

Beoordeling Shoppagina ster 1 Beoordeling Shoppagina ster 2 Beoordeling Shoppagina ster 3 Beoordeling Shoppagina ster 4 Beoordeling Shoppagina halve ster
Gebaseerd op 720 reviews