Shoppagina jaaroverzicht van 2017

Het jaar 2017 zit er bijna op. Voor jou en je webshop was het hopelijk een goed jaar waarin je mooie groei mocht doormaken en veel klanten blij hebt kunnen maken met je producten. Voor ons was het in ieder geval een jaar waarop we met tevreden blik kunnen terugkijken en wat ons veel vertrouwen geeft voor 2018!

Deze updates maakten Shoppagina nog beter

Continu zijn we bezig met nieuwe functies, ideeën en aanpassingen op bestaande functies om ons systeem nóg beter en gebruiksvriendelijker te maken. Terugkijkend op het afgelopen jaar kunnen we concluderen dat de ontwikkeling van de Shoppagina-software zeker niet heeft stilgestaan. In 2017 werd het voor jou bijvoorbeeld mogelijk om:

• Nieuwe betaalmethodes te accepteren: Bancontact, Yehhpay fashioncheque, Nationale EntertainmentCard, Podium Cadeaukaart, VVV Giftcard, Webshop Giftcard en YourGift.
  • De titel van productfoto's aan te passen (gunstig voor de vindbaarheid in Google).
  • Voorraden van meerdere webshops te koppelen en synchroniseren.
  • Een prachtig nieuw template te gebruiken, genaamd ‘Bali’.
  • Je webshop te koppelen met Bol.com, Bing ads en MyParcel.
  • Het maximale uit je webwinkel te halen met onze uitbreidingenmodule.
  • Een popupmelding te tonen in je webshop bij lange afwezigheid door bijvoorbeeld vakantie.

Dit waren nog maar een handvol updates jaar uit een lijst van talloze kleine en grote verbeteringen die we het afgelopen jaar aan onze software hebben aangebracht!

Onze ambities en goede voornemens voor 2018

Ook na de jaarwisseling blijven we continu aan ons systeem werken, zodat niks je in de weg staat om van je webshop een daverend succes te maken. Zo kunnen we alvast verklappen dat je begin volgend jaar gebruik kunt gaan maken van een supergave SEO-Tool (zoekmachine optimalisatie) die je helpt om je producten en pagina’s beter vindbaar te maken in Google.

Daarnaast helpen we je ook in 2018 graag verder via telefoon, mail, Facebook of Twitter als je vragen hebt of ergens niet uitkomt en blijven we op onze blog bruikbare tips, gidsen en interessante nieuwtjes plaatsen. Gewoon zoals je van ons gewend bent!

We willen jou als klant van Shoppagina bedanken voor het vertrouwen in het afgelopen jaar en wensen je een spetterend en conversierijk 2018 toe!

Lees ook:

Shoppen op Instagram beschikbaar in Nederland

In een eerder artikel schreven we dat Instagram binnen afzienbare tijd zou komen met een update die het mogelijk maakt om te shoppen via een foto. Deze update… Lees meer >

5 tips voor het trouwseizoen

Nu de temperaturen weer stijgen en de zon steeds vaker te vinden is, stijgt traditioneel ook het aantal koppels dat in het huwelijksbootje stapt. En dat is een… Lees meer >

Breng structuur in je webshop

Een veelal onderschat onderdeel van het runnen van een webwinkel, is het zorgen voor een goede structuur van de website waarop deze draait. Dit is namelijk niet… Lees meer >

Shoppagina jaaroverzicht van 2017

Gebruikers geven ons een 9,1!

Beoordeling Shoppagina ster 1 Beoordeling Shoppagina ster 2 Beoordeling Shoppagina ster 3 Beoordeling Shoppagina ster 4 Beoordeling Shoppagina halve ster
Gebaseerd op 524 reviews

Vragen?

We helpen je graag verder! Je kunt ons op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur bereiken op 030 711 0340 of via info@shoppagina.nl. Uiteraard kun je ons ook een bericht sturen via het formulier op de contactpagina.

Volg ons en blijf op de hoogte:

Voorbeelden van webshops

Info voor webwinkeliers

Wil je meer weten over het starten, beheren en promoten van een webshop? Op deze pagina vind je handige beginnertips zoals informatie over het kiezen van een goede domeinnaam en hoe je iDEAL kunt regelen. Daarnaast publiceren wij zeer regelmatig artikelen op onze weblog. Zo houden we je op de hoogte van de laatste trends & ontwikkelingen en geven we tips omtrent promotie, vindbaarheid en nog veel meer. ff

f t in g+