In the Spotlight: Lifestylepassie.com

Lifestyle Passie heeft al sinds 2000 een eigen webshop, maar deze was in het verleden nog niet zo professioneel. Bij Shoppagina wil het bedrijf nu - naast het hebben van een fysieke winkel - meer op de e-commerce focussen en ook online een professioneel visitekaartje afgeven. We vroegen de eigenaar van lifestylepassie.com naar zijn ervaringen!  

Waarom bent u een webshop begonnen?
"De reden dat we een webshop hebben opgezet is omdat het daardoor makkelijker is om gevonden te worden, gratis reclame eigenlijk! Daarnaast willen we het gemak voor onze klanten vergroten en onze online huisstijl versterken."

Wat verkoopt u in uw webshop? 
"We verkopen voornamelijk eigengemaakte meubels en leveren ook maatwerk af, maar importeren daarnaast meubels uit diverse plekken in Europa. Onze meubels zijn trendy, modern, vintage en landelijk en we focussen ons hierbij op uitstekende service!"

Loopt uw webshop goed?
"De webshop moet nog op gang komen, in tegenstelling tot onze fysieke winkel. Omdat we meubels verkopen - wat toch een grotere uitgave is dan andere producten - merken we toch dat veel mensen eerst in onze webshop kijken en dan naar de winkel komen om het product te kopen."

Heeft u nog een andere baan?
"Omdat we in de basis een fysieke winkel zijn en de webshop een verlengstuk daarvan is, heb ik geen andere baan. Ik ben dus fulltime bezig met Lifestyle Passie en de daarbij behorende webshop!"

Doet u veel aan marketing en vindbaarheid?
"We hebben tot op heden nog niet veel gedaan op het gebied van marketing, omdat we voornamelijk bezig zijn om de webshop verder te optimaliseren en in te vullen. We zijn wel van plan om ons bezig te gaan houden met AdWords en andere vormen van marketing."

Wat is de belangrijkste les die u tot nu toe heeft geleerd bij het uitbaten van uw webshop? 
"Het belangrijkste wat ik kan meegeven is dat het ontzettend belangrijk is om veel teksten te schrijven van hoge kwaliteit. Dit zorgt ervoor dat je als webshop goed wordt gevonden in zoekmachines zoals Google."

Wat vindt u van Shoppagina?
"Onze ervaring met Shoppagina is uitermate positief. Wat we vooral prettig vinden is de duidelijkheid van het systeem en de overzichtelijke handleiding waarin deze wordt uitgelegd. In één woord uitstekend!"

Ook in de Spotlight komen met jouw webshop? Plaats jouw ervaring met Shoppagina in een review op The Feedback Company! Onder alle beoordelingen verloten we maandelijks een exclusief interview dat wordt geplaatst op onze weblog en al onze social mediakanalen

< Terug naar blog

Lees ook:

10 handige gratis extensies voor Google Chrome

Met ruim 40% van de Nederlandse internetgebruikers die surfen met Google Chrome, is de kans groot dat ook jij nu dit artikel in deze browser zit te lezen. Een… Lees meer >

De meest effectieve woorden om te gebruiken in advertenties

Dat sommige advertenties beter werken dan andere is een van de vele uitdagingen van het promoten van je webshop. Maar wist je dat er een aantal woorden zijn die… Lees meer >

5 tips voor klantenservice via social media

Klantenservice is een belangrijk onderdeel van je Aftersales. Maar dat beperkt zich niet alleen tot e-mail en telefoon. Ook via social media is het tegenwoordig… Lees meer >

In the Spotlight: Lifestylepassie.com

Gebruikers geven ons een 9,1!

Beoordeling Shoppagina ster 1 Beoordeling Shoppagina ster 2 Beoordeling Shoppagina ster 3 Beoordeling Shoppagina ster 4 Beoordeling Shoppagina halve ster
Gebaseerd op 412 reviews

€ 75 AdWords-tegoed cadeau

Door te adverteren trek je meer bezoekers naar de webwinkel. Wij helpen je graag op weg met een
tegoed t.w.v. maar liefst € 75*
*NB: Alleen geldig voor nieuwe AdWords-accounts.

Reseller worden van Shoppagina

Ben je enthousiast over Shoppagina en wil je bijdragen aan de groei? Meld je aan als reseller. Voor iedere nieuwe klant die jij aanbrengt ontvang je dan een vergoeding. Lees de voorwaarden >>.

Volg ons voor de laatste updates

f t in g+