In the Spotlight: Lifestylepassie.com

Lifestyle Passie heeft al sinds 2000 een eigen webshop, maar deze was in het verleden nog niet zo professioneel. Bij Shoppagina wil het bedrijf nu - naast het hebben van een fysieke winkel - meer op de e-commerce focussen en ook online een professioneel visitekaartje afgeven. We vroegen de eigenaar van lifestylepassie.com naar zijn ervaringen!  

Waarom bent u een webshop begonnen?
"De reden dat we een webshop hebben opgezet is omdat het daardoor makkelijker is om gevonden te worden, gratis reclame eigenlijk! Daarnaast willen we het gemak voor onze klanten vergroten en onze online huisstijl versterken."

Wat verkoopt u in uw webshop? 
"We verkopen voornamelijk eigengemaakte meubels en leveren ook maatwerk af, maar importeren daarnaast meubels uit diverse plekken in Europa. Onze meubels zijn trendy, modern, vintage en landelijk en we focussen ons hierbij op uitstekende service!"

Loopt uw webshop goed?
"De webshop moet nog op gang komen, in tegenstelling tot onze fysieke winkel. Omdat we meubels verkopen - wat toch een grotere uitgave is dan andere producten - merken we toch dat veel mensen eerst in onze webshop kijken en dan naar de winkel komen om het product te kopen."

Heeft u nog een andere baan?
"Omdat we in de basis een fysieke winkel zijn en de webshop een verlengstuk daarvan is, heb ik geen andere baan. Ik ben dus fulltime bezig met Lifestyle Passie en de daarbij behorende webshop!"

Doet u veel aan marketing en vindbaarheid?
"We hebben tot op heden nog niet veel gedaan op het gebied van marketing, omdat we voornamelijk bezig zijn om de webshop verder te optimaliseren en in te vullen. We zijn wel van plan om ons bezig te gaan houden met AdWords en andere vormen van marketing."

Wat is de belangrijkste les die u tot nu toe heeft geleerd bij het uitbaten van uw webshop? 
"Het belangrijkste wat ik kan meegeven is dat het ontzettend belangrijk is om veel teksten te schrijven van hoge kwaliteit. Dit zorgt ervoor dat je als webshop goed wordt gevonden in zoekmachines zoals Google."

Wat vindt u van Shoppagina?
"Onze ervaring met Shoppagina is uitermate positief. Wat we vooral prettig vinden is de duidelijkheid van het systeem en de overzichtelijke handleiding waarin deze wordt uitgelegd. In één woord uitstekend!"

Ook in de Spotlight komen met jouw webshop? Plaats jouw ervaring met Shoppagina in een review op The Feedback Company! Onder alle beoordelingen verloten we maandelijks een exclusief interview dat wordt geplaatst op onze weblog en al onze social mediakanalen


< Terug naar blog

Lees ook:

Gebruikers geven ons een 9,1!

Beoordeling Shoppagina ster 1 Beoordeling Shoppagina ster 2 Beoordeling Shoppagina ster 3 Beoordeling Shoppagina ster 4 Beoordeling Shoppagina halve ster
Gebaseerd op 531 reviews

Vragen?

We helpen je graag verder! Je kunt ons op werkdagen van 09:00 tot 17:00 uur bereiken op 030 711 0340 of via info@shoppagina.nl. Uiteraard kun je ons ook een bericht sturen via het formulier op de contactpagina.

Volg ons en blijf op de hoogte:

Info voor webwinkeliers

Wil je meer weten over het starten, beheren en promoten van een webshop? Op de pagina webshop beginnen vind je handige beginnertips zoals informatie over het kiezen van een goede domeinnaam en hoe je iDEAL kunt regelen. Daarnaast publiceren wij zeer regelmatig artikelen op onze weblog. Zo houden we je op de hoogte van de laatste trends & ontwikkelingen en geven we tips omtrent promotie, vindbaarheid en nog veel meer.

Wij en derden, die zich (deels) buiten de EU bevinden, maken gebruik van cookies, om onze website te verbeteren, om het verkeer op de website te analyseren, om de website naar behoren te laten werken en voor de koppeling met social media. Door op akkoord te klikken, geef je toestemming voor het plaatsen van alle cookies zoals omschreven in onze privacy- en cookieverklaring.