Menu

In the Spotlight: SteddyNL.nl

Een jonge webshop met hippe, betaalbare en elegante sieraden: zo kan Steddy NL het beste worden omschreven. Doris is 20 jaar, studeert Technische Bedrijfskunde aan de Hogeschool van Amsterdam en is daarnaast oprichtster van de veelbelovende webwinkel. We vroegen naar haar ervaringen met het opstarten en onderhouden van een webshop!

Waarom ben je een webshop begonnen?
“Ik liep al heel lang met het idee om een webshop te beginnen. Aan het eind van vorig jaar bereikte ik het punt dat ik tegen mezelf zei: ik ga het gewoon doen! Ik vind het erg leuk om te leren hoe je moet ondernemen. Alle aspecten die erbij komen kijken vind ik erg interessant. Ik heb voor sieraden gekozen omdat ik hou van het combineren van kleine sieraden met mooie kleding.”

Waarom heb je ervoor gekozen om sieraden te gaan verkopen?
“Ik heb gemerkt dat sieraden in de winkel vaak erg duur zijn. Daarnaast kan ik ook niet altijd vinden waar ik naar op zoek ben. Ook mijn vriendinnen hebben vaak dit probleem, dus dat heeft me ertoe gezet om deze markt aan te boren!”

Loopt de webshop goed?
“Omdat ik nog maar sinds maart mijn webshop heb ondergebracht bij Shoppagina, is deze nog in de beginnende fase. De focus ligt nog vooral op het bereik van de webshop vergroten. Dat gaat wel erg goed! Ik krijg veel positieve reacties, dus ik zie genoeg perspectief voor de toekomst.”

Doe je veel aan marketing en vindbaarheid?
“Mijn doelgroep is voornamelijk te vinden op Facebook en Instagram, dus daar zit momenteel de meeste energie in. Ik werk daarnaast veel samen met bloggers die mijn sieraden dragen. Voorheen moest ik die nog zelf benaderen, maar nu krijg ik zoveel verzoekjes dat ik moet kiezen met wie ik in zee ga! Wat de vindbaarheid betreft probeer ik hoger in Google te komen, maar dat is nog wel lastig.”

Wat vind je van Shoppagina?
“Het systeem van Shoppagina vind ik erg prettig, ik kan er echt alles mee doen wat ik wil. Maar waar ik nog het meest over te spreken ben is de uitstekende klantenservice. Als ik bel word ik snel en goed geholpen en als ik een bericht stuur via social media word ik ook binnen no-time te woord gestaan.”

Wat is de belangrijkste les die je tot nu toe hebt geleerd?
“Het belangrijkste wat ik heb geleerd en wat ik anderen ook kan adviseren: je moet het gewoon doen. Zelf heb ik lang getwijfeld voordat ik ben begonnen met mijn webshop, maar je leert pas hoe het moet als je simpelweg aan de slag gaat.”

Ook in de Spotlight komen met jouw webshop? Plaats jouw ervaring met Shoppagina in een review op The Feedback Company! Onder alle beoordelingen verloten we maandelijks een exclusief interview dat wordt geplaatst op onze weblog en al onze social mediakanalen.


< Terug naar blog

Lees ook:

Klanten geven ons een 9,1!

Beoordeling Shoppagina ster 1 Beoordeling Shoppagina ster 2 Beoordeling Shoppagina ster 3 Beoordeling Shoppagina ster 4 Beoordeling Shoppagina halve ster
Gebaseerd op 557 reviews